حمل و نقل هوایی کالا – فریت بار – قیمت و نحوه ارسال بار هوایی

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی کیپه در زمینه حمل و نقل هوایی به تمامی کشور های جهان تخصص دارد. از آنجا که ما حمل و نقل هوایی کالا را با استفاده از تجهیزات خود انجام می دهیم می توانیم حمل و نقل سریع و تحویل، همراه با خدمات خوب و شخصی را برای شما ارائه دهیم. ما به طور مداوم شما رادر مورد حمل و نقل بار مطلع خواهیم کرد.

یکی از عوامل اصلی محدود کننده حجم پرواز در کشورهای در حال توسعه عدم وجود حجم قابل توجهی از فعالیت های دو طرفه است. برای تسهیل حمل و نقل هوایی کشورهای محصور در بستر باید عملیات در فرودگاه های خود را بهبود بخشند و دسترسی را برای خطوط هوایی خارجی آزاد کنند. با کار با حامل های دقیق انتخاب شده ما با برنامه هایی در تمام مسیرهای اصلی جهان کار می کنیم تا بتوانید با اطمینان برنامه ریزی کنید و کارآمدترین شرکت حمل بار هوایی را انتخاب کنید. ما طیف وسیعی از محصولات بسیار انعطاف پذیر را ارائه می دهیم که به شما امکان انتخاب سرعت تحویل را می دهد تا به بهترین نحو مورد نیاز شما باشد.

بازارهای بالقوه

تقاضا برای حمل و نقل هوایی کالا با هزینه محدود است، به طور معمول 4-5 برابر قیمت حمل و نقل جاده ای و 12 تا 16 برابر حمل و نقل دریایی. نرخ حمل و نقل هوایی به طور کلی از 1.50 تا 4.50 دلار در هر کیلوگرم است، در حالی که ارزش محموله هوایی به طور معمول از 4.00 دلار در هر کیلوگرم فراتر می رود. بنابراین کالاهایی که از طریق هوا حمل می شوند دارای مقادیر بالایی در هر واحد هستند یا بسیار حساس به زمان هستند مانند اسناد، داروسازی، پوشاک مد، نمونه تولید، کالاهای مصرفی الکترونیک و محصولات کشاورزی و غذاهای دریایی قابل فاسد.

حمل و نقل هوایی – فریت بار – قیمت و نحوه ارسال بار هوایی

تقاضا برای صادرات حمل و نقل هوایی

تقاضا برای صادرات حمل و نقل هوایی کالا از کشورهای در حال توسعه محاصره شده محدود است زیرا بیشتر شرکت ها حجم کمی از کالاهای کم ارزش را حمل می کنند. صادرات اصلی حمل و نقل هوایی از کشورهای در حال توسعه گلهای خرد شده قطعات الکترونیکی و میوه و سبزیجات تازه است. واردات از طریق هوا معمولاً کالاهای مصرفی با ارزش بالایی را شامل می شود. با این وجود، بدون وجود یک جریان خروجی قابل توجه نرخ حمل و نقل هوای ورودی بیشتر است.

به دست آوردن مزیت رقابتی

استفاده از باری هوایی می تواند مزایای رقابتی ایجاد کند. به عنوان مثال، تولیدکنندگان موافقت خواهند کرد اگر محموله هایی که احتمالاً با تاخیر در تولید یا ترخیص کالا از گمرک تجربه می شوند بتوانند از طریق فریت بار وحمل بارهوایی کیپه حمل شوند با زمان سفارش کوتاه تر نیز موافقت خواهند کرد. به همین ترتیب، تولید کنندگان پوشاک  الکترونیک و سایر کالاها با ارسال سفارش اولیه بزرگ با استفاده از بار اقیانوس و سپس با استفاده از باری هوایی برای پر کردن موجودی ها در صورت تقاضا بیشتر از حد انتظار برای سفارش های بزرگتر رقابت می کنند.

متنوع سازی حمل و نقل هوایی کالا

حمل و نقل هوایی همچنین می تواند به عنوان بخشی از استراتژی های متنوع سازی – برای معرفی محصولاتی با ماندگاری کوتاهتر یا فراهم کردن تحویل قابل اعتماد از حجم کمتری در بازارهای جدید استفاده شود. پس از استقرار بازار و افزایش حجم، تولید کننده می تواند زنجیره های عرضه را با استفاده از یک روش حمل و نقل کم هزینه تر بازسازی کند. این راهکارها به ویژه برای کشورهایی که دارای محاصره در خشکی هستند و دارای حمل و نقل زمین غیرقابل اعتماد و یا مراحل طولانی و نامشخص ترخیص در مرزهای خود یا دروازه های خارجی هستند، بسیار مهم هستند. سرانجام، در آنجا که صادرات به زنجیره های سرد نیاز دارد، حمل و نقل هوایی می تواند تنها وسیله ای برای تضمین تداوم باشد.

نمونه حمل و نقل

حمل و نقل هوایی در حمل و نقل الگوهای محصول، طرح ها و نقشه های فنی بسیار مهم است. اگرچه این یک منبع اصلی بار هوایی نیست، برای تولید کننده هایی که محصولات تولیدی صادر می کنند بسیار مهم است. نکته مهمتر، ارضای نیاز به تبادل نمونه با خریداران بالقوه است. برای تولید قرارداد، این شامل نمونه اولیه است که برای تأیید خریدار ارسال شده است تا بتواند سفارش را دنبال کند و پس از آن یک رئیس تولید باشد که باید قبل از شروع تولید کامل تصویب شود. همچنین ممکن است نمونه هایی برای آزمایش یا کارزارهای تبلیغاتی ارائه شود.

حمل بار به سرعت

از آنجا که مزیت حمل و نقل هوایی کالا زمان حمل و نقل بسیار کوتاهتر است، باید بار به سرعت از طریق فرودگاه حرکت کند. زمان انجام کار محموله به چهار عامل بستگی دارد: مراحل ترخیص کالا از گمرک، مراحل بازرسی محموله، کارآیی کارگران حمل بار و چیدمان امکانات ذخیره سازی.

ترخیص کالا از گمرک

برای واردات مراحل گمرک بسیار مهم است. ترخیص نیاز به لایحه کارشناسی ارشد راه هوایی است که در هنگام عزیمت پرواز ارسال می شود و اظهارنامه گمرکی که پس از ارسال محموله توسط کارگزاران ارسال شده است. در بعضی از کشورها، گمرک در فرودگاه از همان رویه ها و سیستم هایی مانند سایر دروازه های بین المللی استفاده می کند، و محموله های ورودی می توانند تا یک روز به طول انجامد. در برخی دیگر این روشها با الزامات باربری هوایی سازگار است ، و کلیه معاملات بصورت الکترونیکی و باربری طی یک یا دو ساعت براساس 24/7 انجام می شود.

تجهیزات بازرسی

برای صادرات اسناد در زمان ورود محموله به فرودگاه ثبت می شوند و بازرسی در همان زمان انجام می شود تا محموله در طی چند ساعت از زمان بارگیری شود. قبل از اسکنرهای اشعه ایکس، یک دوره خنک کننده 24 ساعته به طور معمول به زمان ترانزیت اضافه می شد، اما این حذف شده است. بیشتر اسکنرها مخصوص چمدان ها و بسته های کوچک هستند، بنابراین کالا باید از کامیون به صورت گشاد تخلیه شود و قبل از ساخته شدن در پالت ها اسکن شود. در فرودگاه های بزرگتر که دارای بار قابل توجهی در حمل و نقل هستند، اسکنرهای کامل پالت اجازه می دهند تا کشتی گیران بتوانند پالت های خود را در خارج از فرودگاه بسازند و طی چند ساعت آنها را در هواپیما بار کنند.

حمل بار هوایی

در جایی که حجم محموله ها نسبتاً اندک هستند از قرارداد انحصاری استفاده می شود و پیمانکار باید تجهیزات مناسبی را برای بارگیری انواع مختلف هواپیماها فراهم کند. در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، شرکت حمل و نقل ملی از انحصار بهره مند می شود که اگر شرکت حامل یک شرکت اقتصادی ناکارآمد باشد مشکل را ایجاد می کند. این وضعیت همچنین فرصت هایی برای رفتار تبعیض آمیز در برخورد با رقیب ایجاد می کند. در برخی از فرودگاههای دیگر یک پیمانکار خصوصی انحصار خود را حفظ می کند، اما عملکرد اغلب از طریق مشوق های بهره وری تنظیم می شود. از آنجا که امکان رفتار تبعیض آمیز باقی مانده است، به محض اینکه محموله کافی وجود داشته باشد، باید رقابت را وارد کنید، یا باید به حمل کنندگان اجازه رسیدگی به محموله های خود را داشته باشند.

انبارداری

بسیاری از امکانات ذخیره سازی در فرودگاه های کوچکتر و قدیمی نسبتاً اساسی هستند. این امر تأثیر کمی در ذخیره بار دارد زیرا بیشتر محموله ها در فرودگاه ها باقی نمی مانند. به طور کلی صادرات حساس به زمان هستند و واردات کالاهای پرمحتوا و پر سرعت است. انبارهای مدرن برای سرعت بخشیدن به چرخش کامیون ها و به حداقل رساندن حرکات عمودی بار، اسکله بارگذاری می کنند. تسهیلات صادراتی برای صادرات دارای مناطق بزرگی برای اسکن، بازرسی، پالت های ساختمانی و جمع آوری محموله برای پروازهای خاص است.

تسهیلات جداگانه برای واردات

تسهیلات جداگانه برای واردات دارای دفاتر و مناطق بازرسی برای تسهیل مراحل ترخیص کالا از گمرک و امکان تفکیک محموله در بارهای کامیون است. برای بارهای قابل خراب شدن این انبارها دارای اتاقهایی با کنترل دما هستند که زنجیره سرد بین کامیون و هواپیما را حفظ می کنند. این انبارها مقداری ذخیره باند شده را نیز برای محموله های با ارزش بالا فراهم می کنند.

در جاهایی که میزان ترافیک و فضای کافی وجود دارد، شرکت های هواپیمایی یا حمل و نقل های بزرگتر در چنین امکاناتی سرمایه گذاری می کنند. در جایی که کمبود فضای وجود دارد یا هر شرکت هواپیمایی مبلغ کمی از حمل و نقل را تحمل می کند ، فرودگاه باید در یک تأسیسات چند کاره سرمایه گذاری کند. در هر دو مورد، فرودگاه باید از ساخت و ساز جاده های مکمل و منطقه پارکینگ هواپیما تأمین کند.

در جاهایی که این چهار عنصر، مراحل گمرکی، تجهیزات بازرسی، خدمات حمل بار و انبارداری در یک عملیات کارآمد ادغام شوند بیشتر محموله ها طی چند ساعت از طریق فرودگاه عبور می کنند. این امر باعث کاهش زمان سکونت می شود و فضای مورد نیاز برای رسیدگی به یک حجم خاص را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

حمل و نقل هوایی کالا
حمل و نقل هوایی کالا

قیمت و نحوه ارسال بار هوایی

در نتیجه افزایش شدید قیمت نفت اکنون سوخت تقریبا نیمی از هزینه سالانه عملیاتی شدن یک هواپیما اعم از بار و مسافر را شامل می شود. از آنجا که مصرف سوخت تقریباً متناسب با وزن هواپیما و مسافت طی شده است ، هزینه حاشیه حمل بار براساس وزن و مقصد محاسبه می شود. برای بارهای شکم فضای موجود “در دسترس” است، زیرا اولویت برای مسافران و چمدان های آنها است. زیرا معمولاً نرخ بر اساس هزینه حاشیه ای تعیین می شود و سپس برای سطح خدمات تنظیم می شود. در مورد خدمات منشور معمولاً نرخها بالاتر است، كه نشان دهنده مسافت فزاینده پرواز از جمله پاهای خالی و تعادل بین تقاضا و ظرفیت موجود است.

برای مسافت های کوتاه تر نرخ باربری هوا در هر کیلومتر بیشتر است زیرا بیشتر قسمت سفر در زمین انجام می شود و زمان بیشتری در هوا صرف کوهنوردی و نزولی می شود. بنابراین اغلب ترجیح می شود از حمل و نقل جاده ای روی پا بین منبع داخلی یا مقصد و قطب حمل و نقل استفاده شود.

حمل و نقل هوایی آینده در کشورهای محاصره شده

مشکل اصلی برای کشورهای در حال توسعه بدون محاصره ایجاد ترافیک کافی برای جذب خدمات حمل و نقل هوایی است که هم مکرر و هم قیمت رقابتی دارند. مجاز بودن رقابت آزاد یا “آسمان باز” برای خدمات حمل و نقل هوایی در صورتی که بیشتر محموله ها به عنوان محموله های کوچک در هواپیماهای مسافربری منتقل شوند، می تواند بسیار مهم باشد اما کافی نباشد. آزادسازی خدمات مسافرتی برای شامل آزادی های پنجم، به ویژه در کشورهایی که دارای حمل و نقل ملی و حجم مسافر محدود هستند یک چالش بزرگتر است.

انتظار می رود در کوتاه مدت قیمت های بالاتر سوخت باعث کندتر شدن حمل و نقل بار یا حتی رکود احتمالی شود. در طولانی مدت، ترافیک باید به رشد خود ادامه دهد، اما حمل و نقل هوایی به طور فزاینده ای در زنجیره های تأمین مالتی مدال قرار می گیرد که تعادل بهتری بین هزینه و زمان فراهم می کند.

فریت بار وحمل بارهوایی کیپه

فریت بار وحمل بارهوایی کیپه همچنین با ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد برای تحویل های اولیه محصول، بازارهای جدیدی را باز می کند. حمل و نقل هوایی به حمایت از فعالیت های تولید به ویژه تبادل نمونه و تحویل قطعات یدکی بحرانی و ورودی های با ارزش بالا ادامه خواهد داد. سرانجام، حمل و نقل هوایی در پشتیبانی از تدارکات معکوس از جمله تعمیر و گارانتی الکترونیک و سایر کالاهای مصرفی پرمصرف از اهمیت برخوردار می شود.

با این وجود انتظار می رود محموله های هوایی به عنوان مکانیزمی برای به حداقل رساندن موجودی ها و حمایت از تولید فقط در زمان کاهش یابد. برای این فعالیتها هزینه بالاتر حمل و نقل جبران مزایای به حداقل رساندن موجودی در زنجیره تأمین است. در حالی که دسترسی صادرکنندگان بالقوه برای دسترسی به خدمات حمل و نقل هوایی بسیار مهم است آنها همچنین باید زنجیره های تأمین خود را مدیریت کنند تا تعادل رقابتی برای هزینه سرعت و قابلیت اطمینان محموله ها را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =